Gå vidare till innehåll

Köp 2 få en tredje gratis!

Reklamation

Vid utnyttjande av ångerrätt

  • Du måste meddela att du ångrar dig. Meddelandet ska skickas till oss via kontaktformuläret i fliken "Kontakta Oss". I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som returneringen gäller framgå klart och tydligt.
  • Du har 20 dagar på dig att begära retur efter att du mottagit varan
  • Du står för returfrakt, leverans och skick på produkterna vid retur, produkterna bör därför skickas välpaketerade och i ursprunglig förpackning.
  • Retur betalas endast ut till den ursprungliga betalningsmetoden och källan till betalningen av köpet.
  • På återbetalningsbeloppet förbehåller vi oss rätten att dra av en summa motsvarande värdeminskningen jämfört med varans ursprungliga värde vid använd eller skadad produkt.

  • Hur går du tillväga vid reklamation?
  • Eventuella fel och defekt ska alltid meddelas via kontaktformuläretdär du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet.
  • Om det inte lyckas oss att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vi står inte för returfrakt vid godkända reklamationer

Fri frakt i hela Sverige

20 dagar ångerrätt

Spårbar Frakt